ISO10004، شامل راهنماهایی برای ایجاد یک فرایند موثر پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان است. این استاندارد متمرکز بر مشتریان خارج از سازمان است و برای استفاده هر نوع سازمانی صرف نظر از اندازه، محصول و خدمات آن قابل استفاده است. آموزش و آگاهی از این مهارت مدیریتی برای متخصصین مهندسی صنایع و تمامی شاخه های علم مدیریت و تمامی متخصصین و فعالان حوزه ی کیفیت از پیش نیاز های اساسی محسوب می شود.
 

ثبت نام در دوره
آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ISO9001:2015
شروع دوره1397/1/1 پایان دوره1397/1/2

مایل به دریافت گواهینامه پایان دوره هستم

 گواهینامه بین المللی    |    10000 ريال
 گواهینامه شرکت پیام آوران کیفیت    |    20000 ريال
به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما تماس بگیرید